tisdag 31 juli 2007

Skisstävling i sommarens tecken!

Nu börjar sommaren sjunga på sista versen - och i likhet med alla andra sånger är det ju den första och sista versen som är finast... eller hur?
Därför vill vi utmana er att scrappa er LO (valfri storlek) på temat "sensommar/sommarminnen".

Skissen vi vill att ni ska jobba efter, ser ut såhär:



















Vinnaren utses efter den 1/9 av Vicki & Zarah (då även nästa månads skisstävling kommer att postas) - och priset är septembers dekorationspaket från Vixxans Scrapbooking.

Maila ditt bidrag (som helst bör vara 600x600 pixlar) på vixxans [@]gmail.com (utan klamrarna) senast klockan 23.59 den 31/8. Tidsstämpeln på mailet gäller. ;)
Ha roligt och lycka till! :D

Ps. Ja - ni får visa den i vilka gallerier och bloggar ni vill - eftersom vi själva är "enfaldiga" domare i tävlingen! ;)

5 kommentarer:

Millan sa...

Åh, så fin den här skissen är, den måste jag försöka mig på!

Amanda sa...

Shiit, vilken fin skiss!! *slänger mig till pysselbordet*

Anonym sa...

Nu har jag scrappat min version av skissen. HUR kul som helst!!

Anonym sa...

Såg nu att det var den jag gjorde innan idag gör det något att man har lagt in den i sin utställningstråd på pyssel.net.
samt ligger ute på min blogg. Annars så får jag göra en ny.

Systrarna Borg sa...

Vilken storlek vill ni ha fotot i?

Jättefin skiss :)