onsdag 15 augusti 2007

Mer sommar i vår mailbox!

Den här gången är det Lotta (sommarflicka) och Hanna (plocka sten) som gjort ett fantastiskt fint jobb med skissen och verkligen fångat sommaren i ett nötskal!
Det är så ROLIGT att se era fantastiska bidrag - fast jag nojjar lite över att behöva VÄLJA!
Vi får nog dra lott, är jag rädd - för med alla dessa fantastiska LOs som strömmar in - vilka är VI att hitta en som är MER underbar, vacker, fantastisk & inspirerande?

Vi hoppas förstås att ÄNNU fler av er vill hjälpa till att försvåra vårt jobb, och förgylla vår mailbox! :D

Stort TACK ska ni ha, alla som hittills skickat in. Som skissens upphovskvinna är jag stolt som en tupp (eller snarare fler tuppar, tror jag!) över att ni skapar såååå ljvuliga alster utifrån den!


1 kommentar:

Anonym sa...

Oj oj oj, vad mycket fina bidrag det kommit in. Förstår inte hur ni ska kunna välja!!!!

Och tack Vicki för supersnabb leverans och det lilla extra som fanns i mitt paket!