torsdag 20 september 2007

Zarahs journalingutmaning (utmaning 1)

Den här utmaningen är ett sätt att se på journaling (och foton) på ett nytt sätt!

Det här är vad vi vill att du ska göra:
Ta ett foto, och sätt dig ner och titta på det en stund. Skriv sedan din journaling genom att börja första meningen med "När jag tittar på det här fotot känner jag..."

Skriv så mycket du vill och orkar - och gör sedan en LO med denna journaling! Du får ha dold journaling, men vi vill att du skickar med din text i mailet med ditt tävlingsbidrag så att vi får läsa den. Vill du sedan att den ska hållas privat, så skriv det i ditt mail - för givetvis ska vi inte visa känslig och privat text i bloggen, utan då är det okej att blurra den.

Sluttid är söndag 30/9 klockan 23.59 och vi vill då ha fått in ditt bidrag i max 600x600 pixlar på vixxans@gmail.com

I denna utmaning är det bara öppet för layouter - men det kommer ju fler utmaningar!
Ha skoj, och scrappa på! :D

2 kommentarer:

Anonym sa...

JAA, va kul det är. Trodde aldrig att jag skulle kunna skriva nåt sånthär. Men nu har jag min LO klar och jag är nöjd.

Anonym sa...

Jätteskoj! Nu har jag skickat in mitt bidrag :)